Jun 22, 2010

Tunjuk Ajarku Sifu!


Orang lain duk sibuk tengok Mentor kat tv3 tu. Tapi dalam minggu nih, aku pulak ada program mentor special dengan hanis.. Segala ilmu-ilmu yang dia bakal nak turunkan kat aku aku kene terima seadanya..


Tak dinafikan aku amat memerlukan hanis. Begitu juga dengan Hanis. Ahahaha.. Nak tak nak aku kene ikut je cakap dia untuk seminggu nih. Jadi aku tak leh duduk duduk sesaja lagi.. Dia asyik suh aku naik ofis atas untuk dengar lecture dia. Jangan terkejut aku membawa sekali buku nota dan pen supaya tak lupa segala tips-tips yang penting. *kene bawak pen warna warni ke?

Hahaha.. Aku rasa tak lama je lagi, dia akan tension dapat protege cam aku. Tapi kitaorang ada plan nak bukak business sesama.. cemana tu?

Anyway, akan tiba hari lain dimana aku pulak jadi mentor dia dan dia akan terkulat kulat dengar explanation aku. Aku tau dia bosan dan aku yang macam sangat suka bercakap tanpa henti. Walaubagaimanapun, hanis, today is your day.. Moh le kite..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...