Mar 28, 2011

Love can drive out hate


Thank you so much for reading my blogs who ever you are... Walaupun korang tak bagi komen kat sini and komen kat belakang-belakang je kan... Alhamdulillah... Its okay. It doesn't matter to me if korang benci kalau aku sayang pada Farreal ke ape ke.. Its okay. You have your own opinions and your own perspective right? And I respect that.. I do..

Why does it matter if I were to miss and love Farreal? Salah ke? Korang tau ke tak Nabi saw sayangkan anak kecil? Baginda juga menyuruh kita adilkan kasih sayang kepada semua anak kita. Begitu kasihnya Baginda kepada golongan yang comel lagi kecil ini dan dinasihatkan kepada umatnya agar memberikan kasih sayang yang seadil-adilnya kepada anak-anak kita.. So kenapa nak kene letak gap? Don't tell me you guys are against what the prophet taught us.. Nauzubillah..

I will be having my own Insyallah.. Don't be surprised. But Farreal will always be the first one. Jangan persoalkan sayang dan rindu aku pada dia.. Itu kan satu perasaan anugerah Allah? Kalau rindu ke, sayang ke, especially to a kid, tak boleh ucapkan? Tak boleh cakap? Who are you to say such things.. He is just a kid and my love to him is still a love from a mother to her son. Even if I am only his step mom. Ape ade hal.. Bersentuhan tak batal wudhuk.. Alhamdulillah to those that wishes me to get my own, thank you so much.. You are so very thoughtful.. And I do love and adore you for that..

Owh and for the record, kalau aku cerita pasal life aku, just don't take it personally la.. It is my life.. It is what it is.. Korang buleh baca but yang merasa aku. Kalau korang yang nak tersentap lelebih, aku mintak mahap la.. Stop baca blog aku. Simple.. Takda la merah-merah muke tu tak pasal-pasal nak tahan marah kan? Owh senang, komen je kat sini. Tak la dapat dosa kering.. At least, bila aku baca aku leh la bagi point of view aku pulak kan..?

May Allah be with you all.. :D

*Farreal, Nde & Ayah will always love you no matter what.. Don't ever doubt that..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...