Jan 21, 2010

Dua hari dah

yep.. malam ni maybe akan balik lebih lambat daripada semalam.. Sorry Ekyn.. Kesian akak kat ko tinggal dirumah berseorangan sambil duduk dalam bilik takut untuk keluar kerana terbayangkan movie Paranormal Activity itu.. Sabar menantikan kepulanganku yeee..

Perut dah bergendung-gendang.. Disulami dengan rasa cucukan manja. *oouucchhh

Aku try bukak Hitz.fm nyer site, konon nak dengar radio through internet ni la tapi hampeh.. Tak tahu kenapa tiada se'bunyik' pun keluar.. (Aku dah check speaker. Aku bukak youtube okay jek. ada je bunyik.)*sigh

Tekak kering..
Hauss......
Takut nak gi amek air kat belakang..
Aku sorang-sorang..
Bila keje nak siap kalo aku masih menaip dalam blog nih...

tata...

*k.jon mantop!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...