Dec 13, 2010

My Fave

All the cheese making me bloated. This past few days, I've been stuffing myself with comfort foods. Terus je badan rasa dah gebu lite². Sedapnye tapi.... ~sigh~ Should be pegi fitting baju lagi couple of days. Mau kene marah ngan mak andam aku. Punye ler dia suh aku berdiet sebulan nih. Tapi nak wat cane kan. Rezeki dah depan mata. Arwah mak aku pesan kalau rezeki dah depan mata, tak baik tolak. Especially kalau makanan. At least kene jamah walau sekenyang mana sekalipun. Al-kisahnya aku tengah lapar. So kire makan secara paksa rela la ni.

Hari tu bapak aku ajak pi Bangsar Shopping Centre sebab nak jumpe caterer untuk wedding reception aku nanti. Nak confirmkan a few last detail before they proceed. Pegi dengan angkatan tentera la sekali.


Papa suh aku tanya budak² nak makan kat mana then leh jumpe kat situ aje. adik² aku sume dah kempunan nak makan chillies. So masa kat sana kami order our fave dish and that would be..


Beef Fajitas *fave aku.. terliur la plak.


Nachos with Beef quesso dip. Harus order ni. *huuu.. heaven khoott..

Dan yang lain² tu jadik history la sebab aku kene balik lekas² cuz ada swimming class pulak. Tapi on the way balik tu the traffic was so bad sampai aku kene cancel class and trus pi hantar Aqeel ke Vital Years. *Dia tak mo pegi. Jenuh ber'reasoning' dengan dia.

So swimming class re-schedule for the next day. Papa & family datang rumah lepas aku and bebudak ni sume habis swimming sebab tumpang solat Asar. Disuruh pulak order Dominoes Pizza.. Mmg saje tau.


Untuk bulan December aku ada coupon 2 extra-large NY Crust Pizza hanya berharga RM65 ringgit. Gile besar khoot. Tambah sikit ala-carte yang lain, baru RM95.20. Kire jimat la. Selalunya untuk dua regular Dominoes pizza pun dah 60 hengget.
Lepas swimming sememangnye kelaparan tak hengat macam orang tak makan seminggu. Itu pun berlebih. Malamnya hantar makngah & family pulak ke KL Sentral.

Lagi cerita the next day lepak dekat Starbuck bantainya muffin Chocolate cherry.. Weyh.. tapi muffin ni mmg sedap dari muffin dorang yang hat besa tu.



Talking about all these foods making me hungry..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...