May 28, 2011

Siapa kah dia?


This morning aku baca BeautifulNara pasal video terbaru Prema Yin. Video baru ke, yang pertama ke aku pun tak tahu sebab Prema Yin tu pun aku tak kenal sape. errr *bunyi cengkerik. Marah betul-betul nih Abang Nara pasai video klip tu. Siap bandingkan lagi dengan video klip MiszNina dulu. Bila aku dah tengok, aku faham ler kenapa.. 

Bila dilihatkan pada nama-nama pengarah tu, nama Islam tapi tiba-tiba penghasilan video murahan just for the sake nak dapatkan populariti si Shah Jaszle la khoottt... Kenapa aku cakap murahan? Sebab penyanyi wanita tersebut berjoget-joget melintuk liuk depan si lelaki dalam video klip tersebut, tak tahu le kenapa.. errmmm.. kalau menari tu lawa mcm Misz Nina, kire hot la jugak. Sorry to say, jauh berbeza sangat. 

Semoga they all buleh hasilkan lebih banyak karya yang lebih berkualiti serta tidak menyentuh sensitiviti masyarakat. Nak tengok video klip tu, pi je la kat blog Abang Nara..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...