Jun 12, 2012

pav-lov-va


Ini la dia pavlova.

Sejenis kek yang manis.

Rupa tak seberapa.

Tapi rasanya... mmmmm...

Memang saya tak pernah lagi rasa pavlova ini tapi saya pasti rasanya sangat lazat.



Nak sangat..

Red velvet dah dapat try dah dua hari lepas. Secara kebetulan dekat Starbuck. Tapi saya nak rasa Red Velvet yang betul betul punya.

Saya suke berries atas pavlova tu. Makan buat yogurt buah pun sedap.

Birthday kali ni tak dapat pavlova lagi. Insyallah next year. Paling cepat bulan puasa nanti? Mana tau kan rezeki..

p palang s: Cikmin, kalau saya rasa pavlova, saya nak rasa yang cikmin buat.

2 comments:

Cikmin said...

ngeeeeee...RV starbuck i tak pernah makan.. :P Pavlova ni sangat manis..tu sebab makan bersama buahan masam terutama berries..sebijik pavlova bersaiz 8 dengan berries je atas tu cecah RM120 tau..kat cafe2 lah..i tak buat all berries..takut nanti customer nak bayor..hihihi..

Cik Cip Puding said...

Takpe Cikmin.. Kalo saya, saya sendiri akan boh berries tu.. saya tau berries tu even kat JJ pun sekotak dah bape hengget..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...