Mar 31, 2010

It could happen to you


Aku tak sempurna.
Aku bukan baik macam dia.
Aku insan biasa.
Ada yang tak kenal cakap aku sombong lagi.

Tapi aku jadi menyampah bila dia buat diri dia seolah-olah dia lah yang menjadi mangsa keadaan. If only people know the truth... Aku mengerti seseorang itu mampu berubah menjadi lebih baik namun kepercayaan yang telah dimusnahkan oleh dia mungkin takkan dia dapat balik.

Ramai yang masih terpedaya dengan kata-kata dusta dia.
Susah untuk aku percaya orang yang ada sifat macam dia...
Selagi orang nak percaya dia dan salah faham tentang aku, aku leh buat ape? Go ahead.

Nak percaya dia, percaya laa... Diluar bidang kuasa aku.

Aku cuma tumpang simpati bila satu hari nanti orang finally nampak there's something wrong dgn dia then baru org faham.. So just be careful.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...