Nov 6, 2010

Hapdet hari minggu di bulan November


Aku pun tak tahu nak update ape. Banyak bende dalam kepala hotak neh. Tapi tak terluah dengan perkataan. Tido punye ler lambat malam tadi. Ade kot pukul 3 pagi. Melayan tengok Discovery Channel pasai Serial Killers. Duk baring2 depan tv, aku ada terbau bende yang tak berapa nak wangi.. Aku carik punca bau tu tapi tak jumpa. Buat dunno je lar akhirnya. However, this morning masa tengah solat aku terbau lagi. Rupa-rupanya bau tu datang dari karpet. Baru teringat masa adik Aqilah makan biskut cicah milo pagi semalam dengan Ues, air milo sudah tumpah..

Apa motif aku cerita sebenarnya? Takda motif pun. Cuma bau tu betul-betul menganggu konsentrasi aku tengok tv malam tadi. Tu yang jadik tak senang tu.

*Chantek tu kalau warna merah. Abang punye typical black.

Malam tadi abang Aqeel tunjuk game yang dia baru donlod dalam psp dia. Chaaiitt.. No wonder si Ues melekat je tepi dia. Dia sudah donlod game otromen.. Dia tunjuk gak kat aku game Toy Story 3 tu.. Uiihhh banyak lagi hat baru-baru dia dah donlod. Termasuk golf. Best jugak la kan. Tapi siot.. kedekut aku nak pinjam men sat. Sampai kene mintak banyak kali. Ghalit sangat men game sampai kene marah dengan mama dia. Pagi ni nak kene gi sekolah tu. Cehh.. siap kate lagi, "Dah habes men, bagi abang balik".. Kecoh la lu abang. Hahahaa.. last last, mama suh gak dia bagi kat aku psp tu sebab dia kene tido.. Dia mane gheti tido awal-awal nih. Tadika dia pun selalunya masuk pukul 12. khe khe khe... dan ker ye tu...

Aku sambung later la bebelan aku yang dua sen nih. Nak bersiap pi mild jog sat kat kolej 10 UPM nuu... Moh ler kiter..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...