Mar 9, 2011

Baby baru


I am so proud of Abby & Kay.. Alhamdulillah Abby dah selamat deliver baby boy semalam. Syafriel Mikhael Naufal nama diberi.. Baby besar therefore, operate la jawabnye.. Aku rasa macam bermimpi je Abby dah jadik ibu.. Tahniah Abby.. Tahniah Kay.. Insyallah this week will be seeing you guys since just got make-up appointment di Ipoh.. Tak sabar nak pi tengok Mikhael. :)

*Farreal, ibu dah dapat baby..

This morning aku dapat cerita yang tak berapa nak best. Still in shocked of what I get to know.. Kawan aku tu.. Kenapa dia jadi macam tu?

~ sigh ~

Penat balik dari bercuti hari tu masih berbaki. Sampai KL pun dah subuh. Pergi kerja half day sebab qada' tido. Semalam sebelum dia gerak balik ke Kedah, kami singgah Sogo sat. Shopping baju aku.. Thank you bee.. Berbaju baru jugak akhirnya. Jenuh la pi sampai S'pore hari tu carik jugak baju tapi tak kesempatan nak beli ape pun. Sesambil join deme aku tumpang jadik photographer tak bertauliah..




*my love

*Isteri Abang Zul yang fotogenik pada pendapat aku..

*Isteri & anak Abg Zul

*The group yang menghadirkan diri hari tu..

*Suke gambar Kak Eja hat nih..


P palang s: missing Farreal..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...