Aug 6, 2012

Kami Sayang Kamu

Apa perasaan korang lepas tengok final badminton game tadi? Cip pun sedih jugak. Rasa nak nangis tapi takda air mata nak keluar. Tapi nun jauh disudut hati, seperti ada tangisan yang sememangnya tak nampak oleh mata kasar. Rasa kesian sangat dengan DLCW. Cita-cita dia untuk menang dalam game di Olimpik masih tak tercapai. Kalau nak diikutkan umur dia, patut dah bersara dah.

Kalah tu adat permainan namun bila sesuatu yang kita mahukan sangat ditambah dengan segala usaha yang telah dilakukan, masih menemui kegagalan, sudah pasti tahap kecewa juga tinggi. Rasa nak give up terus pun ada. Macam mana perasaan DLCW agaknya ye?


Walau apa pun, sokongan Cip tetap pada DLCW. Kalah mmg tak best. Tapi dia dah lawan sehabis baik. Usaha tu patut diberi penghargaan. You did your best.

posted from Bloggeroid

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

Cip, kita sgt puas hati okeh tengok game mlm tu. DLCW main bagus mlm tu. byk sgt improvement. tetap puas hati w/p beliau kalah. kita dpt rasa kesedihan beliau. orangnya sgt humble & jujur. teringin nak tgk DLCW beraksi jumpa lin dan lg. harap2 DLCW masih bermain utk musim akn dtg

Cik Cip Puding said...

Kite sedih sebab tengok muke DLCW tu. Nampak terlalu sedih sesangat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...