Jun 10, 2010

Thank You for loving me


Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Live on another day..


Ikut kalendar omputih aku baru je 26 tahun. Ikut kalendar Hijrah, aku kini sudah 27 tahun. :D Semakin dewasa, semakin membesar dan semakin matang dalam menjalani kehidupan seharian. Tak pernah bangga dengan kesilapan dulu. Cuba melakukan yang terbaik untuk menjadi yang terbaik bagi mencapai satisfaction dalam kehidupan. Tak la hidup jadi sia-sia.

The night before had dinner @ CoffeeBean and went out for a movie night with Ekin. Konon macam celebrate la.

Ramai yang wish aku dalam fb. Thank you so much friends.. Terharu rasanya.. hehehe..

This year tak expect apa-apa so this is the first time ever aku dapat birthday moments yang sangat tenang dan calm.. It was a relieved.. It sure brings out the smile on my face when syam was the first one who gave me the first shout out. :D (Thank you b). Then it was followed up with a lot of friends wishes.

Anis treat me for breakfast@Beluntas and lunch@Starbuck. Thank you Anis. Later that afternoon went to Tropicana City and fetch Yana. Sampai hati yana lupe b'day akak. (No hard feelings.. hehe) Fetch Ekin after that and sent them both to Papa's. Punya sengal la bahu ni by the time dah parking kete sume. Tak sabar nak menghempukkan diri kat tilam bercadarkan tweety tu. ~pheww~

By the time masuk rumah... YEAAAYYYYY!!!!! Si Fairuz sambil pegang video cam and Unie bertepuk tangan and nyanyi lagu Happy Birthday.. Ahahahaa.. Finally ada kek! Wheewww!! Walaupun dalam keadaan tak larat, tapi pengakhiran the whole day memang memuaskan. At the end of the day I was celebrated. Thank you all!!! *niat nak bawak kek yang berlebih tu ke ofis but I forgot.. sheeshhhh... Esuk la macam tu..

Last year, bila orang tanya aku "nak ape untuk b'day?", time time tu la aku blank. Boleh pulak tanya kat diri sendiri, "nak ape ek?" What a pressure. Last last satu hape pun tak dapat sebab lambat sangat bagi jawapan. So that's why A few days before b'day aku, aku dah buat list apa yang aku nak. Jadi bila orang tanya aku leh bagi list aku and dorang leh pilih hat mana yang dorang termampu nak bagi. Antara dalam list aku:

  • Basikal pattern lama macam orang bawak pegi motong getah tu. (Dah usha kat kedai beskal hari tu)
  • Rollerblade with complete safety gear
  • Gold Class movie ticket
  • A day at a spa
  • Celine Dion Concert (I wish!)
  • LV or Coach bag
  • Get to meet Robbert Pattinson or Taylor Lautner (just because dorang pegang watak dalam Twilight okeehh)
  • Jimmy Choo's
  • Coffee or waffle maker
  • Jean Perry Full Sets Bedlinens

and the list go on...
Aku tunggu, punye tunggu.. punye tunggu.. sampai malam... Sorang pun tak tanya.. Chett!!! Kene gelak je...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...