Jun 15, 2010

Dang! you sexy chick! *tetiba teringat kat ekin


Uiishh.. keletup keletap bunyik tulang aku sekali duk strecth.. Mana taknya suddenly lenguh yang teramat. Lama sangat duk men tenung tenung dengan pc ni sampai lupa nak ubah seating position once in awhile.

Aku baru terjumpa satu vlog yang sangat menarik dipanggil Shaytard's Family. Aku sangat suke tengok vlog dia sebab dia cakap banyak sampai susah nak stop & dia sangat sangat funny. Dia buat vlog dan mention pasal anak-anak dia. Kagum macam mana dia treat anak-anak dia jugak. So sweet. Aku suke wife dia sebab wife dia sangat easy going dan tak kisah dengan husband dia yang macam tu. Kire dorang cool la. Latest vlog dia pasal postpartum depression yang dialami oleh Mommytard (wife dia) masa dinner. So dia keluar and beli dinner for the whole family dekat chillies.. Arrghhh... sedapnye...

Oleh yang demikian, aku dah berangan angan nak makan chillies sudeyy... Lama dah tak pi pekena chillies. Aku suka chips dia dengan beef quesadillas (harus order setiap kali dine-in), Mac & cheese pun okay (for kids), beef fajitas nachos (to die for), Ceaser's Salad & Mushroom burger dia.. Aiiyyooo... Tu tak order lagi dessert. *telan telan air liur.

*for 2 person

Semalam niat nak makan Dominos tercapai. Hehehe.. berjaya men'seduce' Preston and Misz Exclusive untuk join in sekali. Kitaorang order Classic Hand Tossed Beef Pepperoni & Crunchy Thin Crust Extravaganza.


Memang sedap tak tipu.

Total for 2 regular pizza and 8 pieces of chicken wings is RM39. Itu pun delivery boy buat mistake pegi bagi balik balance RM5 just because ada coupon. Suddenly manager dia call aku cakap delivery boy tu tersilap and nak datang semula ambik balik duit RM5 tu.. Aiiyaaa... Ape lah.

Esok aku ada date dengan Anis. Menarik tertarik kau memang tembam Anis. Kene teman Anis pegi KL. Ada beberapa persiapan yang perlu dilakukan before her BIG DAY bulan sploh nanti. Nak ikut?? Jom!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...