Jun 29, 2010

Flash Forward


Wow.. hujan yang turun dengan begitu lebatnya.. Aku redahi jua demi mengambil barangan yang aku hantar untuk tempahan minggu lepas. Dah siap. Walaupun tak seperti yang aku nak (dah expect dah) tapi hasil kerja si shahrul nih tetap kemas. Aku mintak tolong dia balutkan sekali supaya tak kena hujan diluar sana sebab aku jalan kaki dari ofis ke kedai dia..

Semalam lepas santai santai tengok Nanny 911, ingat nak tengok movie hat lama-lama.. Actually nak marathon Grey's Anatomy.. Lama dah tak tengok muke McDreamy tu.. Kalih nye kalih channel tv (channel hat free je. Astro tak dak) ter'come across' satu citer yang macam best nih. So aku stop kalih channel and stick to that one channel. Hurrmm memula tu curious jugak.. ini citer episode ke movie. If movie, kenapa aku tak pernah tengok langsung..


Sampai habes cerita tak tahu tajuk dia sebab everytime iklan terus aku tukar channel lain. Then terlupa terus cerita tu channel ape. Kalih nye kalih, citer tu dah start balik.


Akhirnya aku dapat tau jugak tajuk cerita tu. FLASH FORWARD. Best dowh... Sangat suspender... Cool and very awesome. Cite nih kat channel eight@8 setiap hari senin, 10 mlm kot. Tak pun 10:30 mlm...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...