Sep 2, 2010

Nak ataupun tak nak..


Raya
is just around the corner. Tak tahu la kenapa resah betul nak raya kali ni.. Apa yang sedih sangat pun aku tak tahu.. Dalam dada ni macam hujan ribut tapi aku tak reti nak luah macam mana. Susah jugak macam ni bila orang tak faham dan tak cuba untuk faham. Bukan aku mintak rasa macam ni..

Memang before ni aku tak ready nak dengar lagu raya. Tapi sejak beberapa hari yang lepas aku sedar yang masa raya ke-2 nanti nak kene drive balik Perak. Cd player tak leyh guna dah sebab Ues masukkan duit doploh sen hari tu sebab dia ingat tu tabung.. hehehe.. Mulanya nak ajar dia menabung. Alih² dia tengok sume yang bentuk leper gitu tabung gamaknya.. So ofecoz kene dengar radio yang sudah tentu memainkan lagu raya setiap masa.. Kene mula terima la dari sekarang.. Hurmm.. dengar lagu raya yang happy² pun rasa nak nanges. Cemana tu..? Mau berjujuran la air mata sepanjang perjalanan tu nanti..

Tah la.. Aku nak explain pun susah.. Tak jumpa lagi nama emosi ni. Tak dek pulak dalam kamus. One day semua orang pun akan rasa apa yang aku rasa ni.









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...