Sep 17, 2010

Sambungan stress lepas raya


Patutnya aku gi kerja dah pagi ni tapi lepas subuh tadi terus je tertido lagi sebab mengantuk tak ingat. Ambik papa semalam sampai nak kul 2 baru sampai umah. Kunci pulak tak bawak.. Jenuh la menunggu kat luar sampai ada yang bangun tolong bukak kan. Nak dekat pukul sebelas baru betul-betul tersedar dari tido yang tak berapa nak lena tu sambil telekung masih kemas di badan.

Ada pulak orang lain yang sangat selfish fikir pasal diri sendiri buat aku rasa sangat menyampah dengan orang macam ni. Dorang ingat dorang bagus sangat dan lebih daripada orang lain. Masalah aku ialah tak sampai hati. Bodoh!! Stress betul bila terpaksa fikir on somebody elses behalf even when you dont want to.

Macam mana sekarang ni?

Stress sampai muke pun nampak tua..

1 comment:

anis said...

mak ai.... teruk tul stress ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...