Oct 6, 2010

In - Out 24/7





*Aku teringin nak umah gini... Puya kite beli duk sesama nak??



It feels like weeks tak balik kerumah Plaza. If balik pun sekadar nak ambik baju. Baju keje pun dah banyak kat umah papa.. Semalam aku dah ajak Syikin balik tapi papa pulak tak bagi. Pakse suh tido umah dia.. Bukan apa.. sometime rasa tak selesa la dah.. Ye arr dah besar le katakan..

Kadang² bila dah habis office hour, mula la terpikir nak buat ape balik nanti.. Buntu.. Nak keluar kang Syikin pulak masih sekolah. Takkan nak keluar bersiaran during school nights kan? Owwhhh semestinya tidak.. Besoknya tak boleh bangun pagi sape yang akan lambat?? Ekiiinnnn juugaakkk.. Habeh spoil hari tu.. Mane tak nya.. Muke syikin tu mampu membuat kan segala tumbuh²an disekelilingnya mati.. termasuk la aku. Walaupun aku bukan spesis tumbuh²an.

Rumah yang ada sekarang merupakan rumah tinggalan arwah ibu. Aku dengan Syikin la jadi penghuninya.. Kadang² je hadir penghuni lain yang kami tak nampak. Hurmm.. mula la malam tu dua² tak boleh nak tido, mimpi yang bukan². Gatai pi bukak tingkap sape suruh..

Kat rumah ada swimming pool tapi... haisshhh.... mungkin dah lebih dari 5 bulan tak pi swimming. Tu yang badan naik tak hengat... Masa sekolah dulu bukan main lagi aktiviti swimmingnye.. Mengalahkan perenang negara lagaknya..


*Tu diaaa kuak kupu².. seb baik bulu ketiak tak dok..

Ye la dulu tu zaman² tengah aktif.. Kalau lah aku tak aktif swimming dulu.. mau aku aktif bende lain kot.. Ye la umo baru nak naik.. jenuh la ber'boipren' je kejenyee...

Ada jugak teringin nak mengajar budak² swimming ni.. tapi takut aku tak boleh nak committed. Schedule aku nih bukannya fixed all the time.. Sometime bende nak kene buat tu ad hoc.. Kesian pulak bebudak yang nak belajar swimming tu..

Well, mungkin untuk kes Zarina ni aku akan buat exception. Semasa aku jadi life guard dulu masa umo 14 thn, aku dah kate dengan Zarina yang aku nak ajar anak dia swimming. Teeheehheee...

*So, Zarina... Bila ko nak awak Ammar datang umah kite.. Memula nih buat water confidence je la dulu..

As for Farreal, insyallah tak da masalah sebab water confidence dia sangat tinggi. Sampai masanya nanti aku akan train dia pulak macam mana Aj train aku last time.. So later dia boleh la ambik bronze medal and boleh eligible to become a life guard.. *aku teringat baywatch je...


*wahh.. Pamela Anderson icon terkenal baywatch suatu ketika dahulu.. sila tutup mulut anda okeyhh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...