Oct 8, 2010

Mimpi

Herrmmm... selama tido rumah papa, dah takde mimpi dah cuma tidur yang tak lena je. Tapi for the first time balik ke rumah plaza last night... aiyooo.. episod mimpi²an bermula.. Mimpi yang sama cuma lebih panjang buat aku bangun pagi ni dalam keadaan yang masih mengantuk. Terlambat sket.. *sorry ekin

*Kalau mimpikan Edward I suke uoolsss... sukee saangattttt *Edward, geget leher I. I dun mind..

So pegi office mcm biasa la cuma terlambat sikit and terpaksa parking jauh.

Pernah dalam dua minggu tu aku mcm orang yang tak tidur. Bila bangun pagi aku rasa seolah² aku baru je tidur tadi. Alih² dah pagi.. Ishh... mmg tension.. tapi bangun je la dengan perasaan yang sangat tak puas hati. Bayangkan dua minggu mcm tu. Dengar bunyi main guli la.. Terbayang mcm² la.. End up qada' tido dekat ofis..

*leyh jadik grumpy bila tido tak cukup nih.. Mule nak menyingee tak psl²

Ada jugak bila tido kat ofis sama je perasaan nye tuh.. Tak dinafikan kat ofis bawah nih 'dia' dikenali dengan nama 'Esah'.. Nampak tu tak pernah.. But presence dia tu boleh dirasai.. Nak tinggal sorg² la mcm tak berapa nak syiok.. Bau kapur barus secara tiba² tu perkara biasa. Sometime bau tu tiba² buleh muncul dalam kereta.. Well, ada masa aku dapat bau org len tak bau.. org len bau, aku tak bau ape². Ada masa semua org pun leh bau..

Hehehe.. bila duk ofs sorg² tu, ada jugak terasa as if someone mengintai aku dari pintu bilik yang aku senantiasa bukak. Aku boleh rasa dengan ekor mata. Ofecoz la bila tengok tak da pape.. ~duh~ so anggap je la perasaan je sume tuh.

*Creepy but Haawwttt mcm nie... I sukerr... sukerr gilerr.... *najjah jgn jewles..s ahahhaa..

Well, yang sangat pelik ada this one day kepala aku meremang. Pastu the next day tangan sebelah kanan. Dari bahu sampai ke pergelangan tangan meremang.. bahagian badan lain tak da pape.. berlanjutan la beberapa hari.. Solusinya baca Al-Quran je..

*Oohh... bukan meremang mcm ni okeyhh... *lite² je..

Masa tu insaf la sebab mungkin dah lama tak recite tu yang benda² tak berapa nak keras nih ikut kite balik ke ape ke.. Mereka pun makhluk Tuhan.. If terjadi segala mcm perkara sekalipun, itu semua atas izin Allah swt.. baru la jadik.. Sekiranya Allah swt tak izinkan.. tak jadiknyee..

A reminder from our creator.. Masyallahh... So, lets recite the Quran..


Abu Umamah (May Allah be pleased with him) reported: I heard the Messenger of Allah (PBUH) saying, "Read the Qur'an, for it will come as an intercessor for its reciters on the Day of Resurrection.''

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...