Aug 13, 2010

Demam

Hari ni datang ofis bawak Yana sebab dia tido kat rumah semalam. Demam.. Panas badan dia. Alhamdulillah lepas makan ubat & mandi.. Dah okay dah.. Katenye larat nak puasa.. So, bangun la bersahur pagi tadi..

Sempat buatkan bubur malam tadi nak bagi dia makan waktu sahur. Aunty pun ada bekalkan kari daging. Jamah bubur dengan kari daging ler. Itu pun lepas tengok Fairuz dgn Uni duk cecah biskut jenazah dengan milo terasa nak sikit. Ada pulak buah pala. Layan buah pala pulak.. sedap wor..

Bestnya bulan puasa.. Misi hari ni carik lompat tikam.. ahh feveret bulan pose..





3 comments:

Dayah said...

Salam Azrul,

Pergh! Nampak menarik sungguh lompat tikam tu.. selera ohhh..

purapurataktahu said...

yana demam ke adik? kesiannya. sama pulak dengan kak jon.

Cik Cip Puding said...

yes cik dayah. Lompat tikam feveret ku itu mmg sangat sedap. Dayah perasan tak jumpe masa bulan pose je kat pasar ramadhan..

tu la.. kak jon bile nak datang berbuka bersama neyh? Yana demam rindu kat kak jon tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...