Aug 11, 2010

Weight Gain



Aiyoo... Baru je menimbang berat badan di belakang sebentar tadi. Kelihatan jarum penimbang itu menuju ke ke jumlah yang aku sendiri takut untuk tengok betul². So, tengok sekali imbas sahaja tapi tahu la yang berat semakin naik kalau tak, takkan lah sampai dah ada double chin. Sangat merisaukan macma ni..


Ada kemungkinankah sebab nak pe'ot? Terasanya macam tu jugaklah.. Walaumacammanapun aku akan cari solusi pada permasalahan yang merisaukan ini.. Hopefully, takda la disebabkan penyakit macam nenek.

Pagi ni bersahur bersama Uni & Fairuz, Ekin & hamster baru beliau. Uni masak bubur. Semalam Aunty pulak ada bagi gulai ikan.. Wah sangat sedap apabila keduanya bergabung sampai aku bertambah dua kali.. Itulah dia masalah aku. Makanan yang macam orang sakit, untuk kanak² takda gigi, buat aku lagi bernafsu untuk tambah. Ikut hati nak je tambah lagi. Tapi perlu la kawal kan? Cuma bubur tu je terlebih masak semalam.. Banyak la plak lebihnye..

Sempat teman hanis semalam ambik serunding dekat Iylia.. Wah wah iylia yang mengandung tu pun tetap lebih kurus dari aku dan hanis.. ahahaha..

Waargghhh... perlu berdiet nehh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...