Aug 30, 2010

I am not ready.


Dua hari lepas, siaran-siaran radio kat Malaysia ni dah mula mendendangkan lagu-lagu raya. Tinggal dua minggu lagi je kan nak raya? ~sigh~

Malangnya aku tak bersedia untuk dengar lagu raya ni lagi, lalu aku tukar siaran lain.. Oppss... masih keluar lagu raya.. Tukar lagi.. Lagi lagu raya.
Sorry telinga aku tak tahan lalu aku tutup terus radio.. Aku biarkan suasana jadi senyap sunyi. Yang kedengaran bunyi air cond, kenderaan diluar dan bunyi angin.

Disaat ini aku rasa cemburu pada mereka yang dah tak sabar nak raya.. Cemburu sebab aku tak da perasaan nak raya lagi.. Suasana sekarang
just nice. Aman dan tenang walaupun terlalu banyak perkara yang difikirkan.

This morning, aku rasa tak sedap. Rasa nervous pun ada, perut rasa semak, dada rasa sebu.. Usah ditanya mengapa sebab aku sendiri kurang mengerti apa yang berlaku sebenarnya. Mungkin sebab bila bangun je satu hari dah lepas.. berganti pulak dengan hari lain. ~sigh~


Macam mana nak buat ni?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...