Jul 13, 2010

Flu


Akhirnya setelah sekian lama tak sakit... Last friday just after going out for eclipse, aku mula merasakan tekak tak sedap dan hidung mula tak dapat nak hidu ape ape lagi dah.. So tahniah la kirenye buat aku sebab berjaya sakit.. He he he.. lama dah tak MC sebab demam flu nih.. Lagipun sekarang memang musim kan.. musim durian sekali.. sekali makan je durian terusan demam malam tuh.. tapi kebah sekejap je..

Tak kemana pun hari nih.. terperap kat rumah sesaja.. pegi klinik tadi dapat la mc dokter bagi. Dua patient sebelum aku pun mengalami symptom2 yang sama dengan aku. Cuma sorang tu sore dah takde langsung.. cakap keluar hangin je.. tapi tetap senyum bila kakak kat kaunter tu ala-ala buat lawak orang sakit kan..

INsyallah, by tomorrow dah boleh pegi ofis hopefully.. Aku rasa boleh dah.. Dugaan bila nak bangun pagi and hantar ekin laa dalam keadaan tak larat nih..

Kepada anda diluar sana... please do take care of yourself.. banyakkan minum plain water kay.. adhios..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...