Jul 4, 2010

I've got the ticket!!


Finally... check punye check, ticket wayang untuk Twilight Saga: Eclipse dah boleh beli online.. teng teng teng.. Jadinya, perasaan mengantuk yang mencucuk dari tadi terus hilang begitu sahaja.. Terusan calling calling peminat susah nak mati Twilight si Erin dan Unie tanya whether dorang nak pegi tengok sekali or not... Semua says okay. No problem..


Dengan satu click, ticket itu sudah pun menunggu masa untuk diambil oleh steward malam itu.. Puas hati??? not yet.. Tibe tibe aku risau kalau citer tu tak sebest seperti yang first tu.. Ada kemungkinan.. Mana taknya.. Twilight was direct by this lady yang nama dia aku tak hengat. Then twilight nye production ada masalah dengan dia that is why New Moon director lain pulak.. By the time Eclipse.. director lain lagi.. Director nih terkenal dengan movie horror dia.. (Hmm aku rasa pernah cakap dalam post yang sebelum-sebelum nih kot..) plus... Victoria nye watak pun dah bertukar jugak.. well, di recast kepada pompuan yang pernah berlakon dalam movie M.Night Shayamalan, Lady in the water. Heroin dia la.. Should be lagi gempak la kan?

Bila aku tengok E news hari tu... Ben Lyons pulak macam tak la so fond sangat dengagn Eclipse nih. NAmun dia masih berjaga-jaga dengan komen dia sebab dia takut agaknya peminat -kipas-susah-nak-mati twilight... Apa yang aku boleh cakap ialah citarasa setiap org lain.. pernah jugak aku rely dekat komen movie dari Ben Lyons ni tapi tak sama seperti apa yang dikhabar kan... Bila dia kate movie tu tak best, pada aku best je..

hmm.. Disaat aku menaip post nih, aku duduk betul2 kat depan Studio R kat MV nih. Kat sebelah aku ada sekumpulan budak2 lelaki dan perempuan yang kuar same2 tapi macam kerek je.. hahahhaa.. budak-budak sekolah...

Neway, tak sabar nak tengok eclipse.. Lets go to the zoo...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...