Jul 22, 2010

Moral Support

Agak lewat sampai kat ofis hari ni kerana kesiangan akibat ubat yang diambil malam tadi.. Subuh pun agak subuh gajah ler. Sekiranya tertinggal solat kita akibat tertidur, takpe boleh qada'. Tu je yang aku ingat bukak-bukak mata pagi tadi. Tengok jam dah pukul 7 pagi. Still wondering though betapa kuatnya ubat yang doktor tu bagi.


Malam-malam yang sebelumnya, aku tak tak berapa nak lena diulit mimpi-mimpi yang aku sendiri tak berapa nak ingat. Aku rasa sebab terlalu banyak perkara yang bermain di benak fikiran ni. Akibatnya tido pun macam mana pun subconscious mind still memainkan peranan beliau.

Papa call very late last night. Semacam ada perkara yang dia nak sampaikan. Tapi disebabkan aku dengan Syikin dah pun terlena, dia kata takpe hari ni je dia akan call semula. Apa ye? hmm.. Aku berharap perkhabaran yang baik-baik hendaknya..

Yananye dance recital is coming. Dia kata on 24th. Dia dah call and remind suruh bawak skirt guess dia yang akan dipakai dalam dance tu nanti. Adakat office ni ha. Baju-baju lama dia aku kemas untuk diberikan pada Nayli. Terbagi sekali skirt guess dia. Hari tu tengok dia pakai macma tak muat dah. Dia kata muat lagi.. Oppss sorry Yana. Dia nervous nak dance depan orang ramai ni. Aku dah suruh dia keep on practicing so that she won't be that nervous. Kali ni kene pegi dance dia. Last time masa dia involve teater, tak da sape yang datang bagi support. Even though mizi ada (since dia pun involve sekali dalam teater tu). Aqeel wasn't feeling well masa tu and he was admited to PMC. Mana nak pegi teater tu, mana nak tukar shift jaga Aqeel. Kesian Yana.. So this time around perlu pegi and jadik supporters dia. By hook or crook. Insyallah.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...